-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. május 31., szombat

Rajongók, és egy, egykori szerelem.

Szemei szinte vérben úsztak, és keze ökölbe szorult. Lelökte fejemet mellkasáról, majd felpattant az ágyról. Én sietősen az ágy támlájához húzódtam, és a lábaimat átkulcsoltam kezeimmel. Átsétált a túloldalra, majd kezét a magasba emelte de mielőtt megtudott volna ütni megszólaltam.
- Nem akarok tőled semmi olyat ami a barátsághoz kötne, nekem tőled sokkal több kell - Arca meglepődöttséget sugárzott, majd a kezét lerakta maga mellé és nekem eset. Össze vissza csókolgatott amit hagytam neki. Mikor végre befejezte a csókolgatást, lefeküdt mellém az ágyba majd átkarolva elaludt mellettem. Én viszont nem tudtam. Hogyan is tudnék mikor olyan emberrel kell lennem akivel soha az életben nem jönnék már össze. Nem akarok tőle az égvilágon semmit, ő mégsem érti meg. Mióta Selenával véget ért az a rövid titkos kapcsolatuk megtört. Ennyire fiút még életemben nem láttam megtörni mint őt. Nem aludt, nem evett, csak bent ült a szobájába és ha nem drogozott, ivott. Scooter éjjel-nappal ide járt hozzá és próbálta őt talpra állítani igen kevés sikerrel. Én pedig fülig szerelmes voltam belé, még akkor is. Igen még saját magamnak is nehéz bevallanom, de szerettem őt. Teljes szívemből, amit el is mondtam neki de ő nem foglalkozott vele. Kinevettet és a lelkembe tiport azzal, hogy össze jött Selenával. Ha talán nem tette volna ezt én még mindig szeretném és nem kellene megjátszanom. 


****************

Reggel komásan, és fejfájásosan kikászálódtam az ágyból, persze óvatosan nehogy a mellettem fekvő fiút felébresszem. Be sétáltam a fürdőbe, ahol arcot mostam majd a hajamat kezdtem el babrálni. Nagy nehezen kifésültem, és össze gumiztam. Elsétáltam a ruhás szekrényemhez és egy fekete szoknyát, afőlé pedig egy bő pólót vettem. Lesétáltam a bejárati ajtóhoz, és kiszedtem a kulcsot a zárból, majd a szememre kaptam a napszemüvegemet. Lábaimat a bevásárló központ felé vettem. Kiszedtem egy bevásárlókocsit, és a sorok között kezdtem el sétálni. Többen is oda jöttek hozzám, hogy adjak nekik autogramot és, hogy hagy csináljanak velem egy közös fotót. Legelőszőr nagyon furcsán érintett, sőt a legelső lányt el is küldtem, de később utána szaladtam és megcsináltam vele azt a közös fotót aminek valamiért nagyon örült. Jelenleg a sajtot próbálom leszedni a legmagasabb polcról, nagyon kevés sikerrel hiszen nem vagyok egy magas alkat, így ugrálva is megpróbálom semmilyen eséllyel. Feladom és a közelemben lévő elég magas srácot megkérem, hogy szedje le nekem. Igazából nem is értem minek rakják föl olyan magasra a dolgokat. A srác aki megjegyezném irtóra dögös. Leszedte nekem a kiválasztott sajtot, de még bőven volt olyan étel ami a polcok legtetején volt, így úgy gondoltam befogom egy kicsit. Leszedtem vele vagy nyolc fajta felvágottat, de semelyik nem nyerte el tetszésemet így vissza is rakattam vele.
- Emily most már komolyan rohadtul elzsibbadt a kezem, válasz egyet.
- Na ne legyél már olyan nyafis, jó lesz akkor az a csirkemell  - Adam beledobta a kosaramba a három csomagnyi csirkemellet, és mentünk is a következő sorba. Onnan is megvettük a szükséges dolgokat, majd a kaszához igyekeztünk. Éppen egy öreg nénike sétált a kassza felé, mire a kosarakkal elkezdtünk rohanni. Gyorsan kikerültük a nénit majd kipakoltunk a kocsiból. Míg Adam pakolta a cuccokat a szatyorba, én ott álltam mellette és a pénztárcát babráltam. Mikor a nő elmondta, hogy menyibe kerül összesen a vásárolt cuccok, előkaptam a a pénzt majd egy mosoly kíséretében kifizettem. Elvettem az egyik szatyrot Adam kezéből, és a kijárat felé kezdtem el sétálni. A bolt előtt egy rakás lány állt, és nézte azokat az embereket akik éppen a boltból haladnak kifelé. Amikor kiléptünk drága barátommal az ajtón, nagy sikítás kíséretében a lány csapat felén kezdett rohanni. Körül álltak, majd kérdésekkel és fotókkal bombáztak minket. Ahelyett, hogy elkezdtem volna rohanni és a kocsiban szinte elgázolni őket mikor elindulunk, megálltam. Megkértem őket, hogy álljanak egymás mellé mert így nem kapok levegőt. És megtették. Aranyosak voltak, és hallgattak rám. Megkértem Adam-et, hogy vigye a szatyrokat haza és ha Justin kérdezi nincs semmi bajom. Tudom, hogy ez egy hatalmas bunkósság volt de nem akartam, hogy amiatt szeressen mert hírnevem van. Azt akartam hogy olyannak szeressen amilyen vagyok. Szóval miután Adam elsétált megkérdeztem a csajokat mi érdekli őket.

- Ti most tényleg együtt vagytok Justin-nal? - Legelőszőr egy szőke hajú lány kérdezte meg, mire legelőszőr nem tudtam mit válaszoljak. 
- Igen, most jelenleg igen amíg el nem rontja.. 
 - Kérlek mesélj arról, hogy hogyan ismerkedtetek meg, kérlek - Nem tudom mit is mondhatnék nekik, hiszen biztos, hogy elmondják másoknak, így elővettem a világ legszebb romantikus filmjeiből összeszedett tudásom és mesélni kezdtem.
- Na lányok akkor elkezdem az elejéről. Kezdettben nem szerettük egymást, vagyis hát ő nem szerettet engem, én pedig rajongtam érte. Nem foglalkozott ezzel az egésszel hiszen én akkor még kicsi voltam hozzá. De mindig is szerettem. Aztán most két évvel később valahogy egymásra kezdtünk találni. Ő bókolgatott, csokit és virágot hozott. Minden reggel egy meseszép üzenettel fogadott, ami még jobban meggyőzött. Egyik nap elvitt vacsorázni, ahol megkérte, hogy legyek a barátnője mire én sírva a nyakába borultam és igent mondtam. - Mire befejeztem mondandóm, a lányok úgy mosolyogtak mint a tejbe tök. Persze ha tudnák hogy most nekik mekkorát hazudtam. Már most szégyellem  magam emiatt. És ez mind Justin hibája, mert ha nem kellet volna hazudnom, hogy menyire szeretem akkor nem itt tartanánk. És én talán boldogabban mint eddigi életem során takarítanám a lakást. Nem szerettem volna a csajoknak többet hazudni így gyorsan leakartam rázni őket.
- Lányok nekem mennem kell remélem megértitek mert otthon engem már várnak. - Mindenki egy amolyan "húúúú" nevetésbe kezdett majd egy fotó kérése után mehettem is. Haza sétáltam majd beléptem a hatalmas ajtón. Ledobtam a cipőmet a lábamról és a fiúkhoz a kanapéhoz igyekeztem. De amit ott láttam. Nem hittem a szememnek. Mindenkit ezzel elvesz tőlem.. Gyűlölöm!!!




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett siess a következővel :-) :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. iszonyatosan remekül írsz!! <3 :) SIESS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon,nagyon szépen köszönöm 2 hét és érkezik :)

      Törlés
  3. Szia!

    kész a kért kritikád: http://criticalsouls.blogspot.hu/2014/06/59-60-61-62-63-64-kritika.html

    VálaszTörlés
  4. sziaa kérlek siess már nagyon várom mert nagyon jól írsz <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Anastasia köszönöm szépen a kritikát és próbálok majd a rossz hibákon változtatni hogy sikeres és szép legyen a blog. :)
    Panna bocsánat hogy ilyen későn válaszolók. Remélem nem haragszol mivel már fent is van a legújabb rész a blogon. :)

    VálaszTörlés