-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. május 17., szombat

Én nem akarok tőled semmit..

Vannak érzések melyekről senki más nem tud csak mi. Elég érdekes ez az egész. Egy érzés mely átveszi az egész tested felett az uralmat. Majd mikor eljön a boldog perceknek a vége, és csak a fájdalom, és a sírás kap helyet az életedben, az az amit egyeps emberek talán sosem fognak megérteni, és átérezni. Hiszen mindenkinek van egy története, melyről csak ő tud. Én is így vagyok, egy történetem van, melyről csak én tudok és senki más. Egy történet ahol valaki már rég feladta volna a harcot. Én pedig érezni akartam, az öröké tartó szerelmet, és a boldog "Happy End-et". Azt, hogy valakinek még a saját életénél is fontosabb vagyok, és mindenét oda adná értem. Valaki akire számíthatók. Valaki akinek elmondhatom az összes féltet titkomat. Valaki akit én is tudok szeretni. Nem könnyű nekem. Itt van egy srác, akin látom, hogy többet akar mint pár hónapig tartó szerelmet, én mégsem engedem neki. Még mindig bennem vannak azok a fájó sebek, amiket okozott nekem egykor. És ezektől egyszerűen képtelen vagyok elszakadni. Gondolkodásomból Juss hangja zökkentett ki.
- Gyere menjünk ki a partra egy kicsit. - Válaszképpen bólintottam egyet majd kisétáltunk a gyönyörűen átlátszó tengerből. Megfogtam a rózsaszín törülközőm majd megtöröltem egy kicsit magam, és leültem a pokrócra.
- Nem alszunk egy kicsit? - Kérdezte rettentő aranyosan Juss.
- De hát mi van hogyha elviszik a táskánkat? - Igaz, hogy csak pár szendvics és naptej van benne de akkor is.
- Hidd el senki nem fogja elvinni tőlünk.
- Rendben - A törülközőt össze hajtottam, majd arra ráraktam fejem és a Juss fejének ellentétes irányába feküdtem. Nem akartam, hogy a paparazzik rólunk irkáljanak az újságokba így szerettem volna egy kicsit Bibertől távolabb lenni. Ez sikerült is legalább 2 percig majd éreztem, ahogy maga felé fordít és fejemet rá rakja mellkasára. Nem foglalkoztam vele, inkább vissza csuktam szemem és aludni kezdtem.


*************************

Lassan nyöszörögni kezdtem, majd feltápászkodni Justinról. Az említett személy még mindig teljesen nyugodtan aludt, és nekem nem volt szándékomba felkelteni, így elő halásztam egy szendvicset a táskából. Ránéztem a szendvicsre, és hányinger keltő volt, mintsem étvágygerjesztő. Mivel a hasam már többször is nagyokat korgott, így a mellettem fekvő személyt ébresztgetni kezdtem. Mivel a rendes "Juss ébredj mert a hasam majd kilyukad" beszédre nem ébredt fel, maradt a B, lehetőség. Apró puszikkal halmoztam el arcát, majd egy hirtelen mozdulattal Juss felkapott a vállára, és rohanni kezdett a tenger felé. Félig benne voltunk a vízben, mikor óvatosan lettet, fölém mászott és egy nyelves csókot adott.

- Sokkal jobban tetszett ez az ébresztési mód. - Majd egy perverz mosolyt küldött felém, és egy szexi kacsintás. Nem igazán értettem, hogy a kacsintás minek kellet még oda, de nem is nagyon érdekelt. Annyira éhes voltam mint, talán még soha életemben. Így karon ragadtam Jusst, és egyenest egy büfé felé vettem az irányt. Köszöntem a büfés nőnek, aki inkább a mellettem álló fiúnak köszönt mintsem nekem.. Egy szemforgatás után, elmondtam mit rendelünk majd leültünk egy asztalhoz. Jussnak hirtelen megcsörrent a telefonja, és fél perc alatt már el is tűnt mellőlem. A pincérnő kihozta a rendelést, én pedig magamba kezdtem tömni a hamburgert, és a sült krumplit. Mire befejeztem az evést vissza tért a telefonáló Juss, és az előttem levő székre ledőlt és kajálni kezdett.
- Figyelj haza viszlek, de nekem mennem kell szóval majd holnap találkozunk. Reggel nem kell korán kelned, mert valószínű, hogy vissza rángatnálak magam mellé. - Hát oké, akkor ma végre csinálhatok egy egyszemélyes csajos napot. Félig otthagyva a hamburgert indultunk vissza a kocsi felé. Felnyitottam a fehér ferrari ajtaját, majd amilyen lendülettel beültem olyan lendülettel ugrottam ki. A fekete bőr ülés magába szívta a nap melegét, és amint ráhelyeztem a bőröm hirtelen megégette azt. Persze, hogy jót nevettet rajtam Juss, majd mikor már kezem meggyőződött róla, hogy nem fogok újra kiugrani az autóból vissza ültem. Menet közben bekapcsoltam a rádiót és rázni kezdtem magam. A hajamat össze vissza dobáltam, és közben énekeltem a kedvenc számomat. Juss is bekapcsolódott az éneklésbe. Jót nevettem a mellettem táncolgató fiú mozdulatán, ami csak annyi volt, hogy a nyakát mint valami fáraó úgy mozgatta. Lefékezett a házunk előtt majd egy csókot adott számra, és megvárta míg kiszállok a kocsiból. Hátra sétáltam a csomagtartóhoz kiszedtem a táskát és a kulcsokat. Dobtam egy levegő puszit még Juss-nak, majd ő el is száguldott mellőlem. Oda sétáltam az ajtóhoz köszöntem a biztonsági őrnek majd mondtam, hogy elmehet mire azt mondta idézem: " Justin uraság megkért, hogy amíg ő nincsen itthon vigyázzak magára". Nem akartam kint hagyni a vakító nap előtt, így beinvitáltam a házba. Öntöttem mind kettőnknek üdítőt és mondtam, hogy válaszon valami jó filmet én pedig elmegyek lezuhanyozni. Felsétáltam az emeletre ahol a fürdőszobát vettem célba. Lehámoztam magamról a fürdőruhám, és kipakoltam a táskából a vizes cuccokat, majd bedobtam a mosógépbe. Beálltam a zuhany alá, ahol a meleg víz annyira rosszul eset hogy az valami hihetetlen. A csapot inkább a langyos vízhez tekertem. Nagyon gyorsan lezuhanyoztam, majd megtöröltem magam és a szobámba valami pizsi félét kerestem. Egy szürke ülepes mackónadrágot vettem fel, fölé pedig egy fehér trikót. Mezítláb lebattyogtam a lépcsőn, és a konyha felé vettem az irányt. Kivettem az összes nasit amit találtam, plusz Juss összes gumicukrát. Még mindig fogalmam sincs hogyan mondjam meg neki, hogy én nem akarok tőle semmit. Ledobtam magam a kanapéra Bruno mellé a kajákat pedig leraktam az asztalra.
- Na sikerült valamilyen filmet választanod Bruno?
- Nem, de a neten van egy cikk amiben rólatok írnak szerintem olvasd el..- Kivettem Bruno kezéből a gépet, majd olvasni kezdtem a cikket.


Kedves olvasóink, ma is egy izgalommal teli cikkel jelenünk meg. Justin Bieber és Emily Johnson, aki számunkra eddig ismeretlen volt, a mai nap látták kettesben őket. Eléggé érdekes fotó sorozat készült róluk. Eddig Bieberről még nem készült egy lánnyal sem olyan erotikus fotó mint a mostani. 




Szerintünk Bibernek nem kellene mutatkoznia, egy holmi jött ment utca lánnyal de ezt a döntést inkább rá hagyjuk. Ez most a legújabb Jemily páros? Akkor most végleg vége tért, a Selenával való se veled, se nélküled című kapcsolatuk? Amint megtudjuk az új híreket jelentkezünk.


A gépet vissza adtam Brunonak, és egy értetlen fejet vágtam. Nem értem miért kell másnak az életében turkálni. Szerintem ez akkora egy hülyeség. És ez a cikk.. Ez valami borzalmas, főleg az a név, hogy Jemily páros. Szó szerint olyan mintha egy lekváros üvegéről került volna le.
- Na mi a véleményed a cikkről?
- Olyan a nevünk mintha valami lekváros üvegen lennénk. - Bruno torka szakadtából nevetni kezdett, amit nem értettem mivel szerintem ez azért nem annyira vicces.
- Min nevetsz?
- Azon hogy az összes lányt akit Justinnal össze hoztak, majd elolvadt az örömtől te pedig egy lekváros üveghez hasonlítód magatokat.- Én is nevetésben törtem ki majd elkezdtem azokat a lányokat eljátszani.
- Bruno én Justin Bieber barátnője vagyok érted? A nagy Justin Bieber barátnője.. Úristen kapj el mert elfogok ájulni. - Bruno elkezdett sikítozni majd ő folytatta.
- Emily én vagyok a barátnője, érted? Én, nem te! Ha pedig verekedni akarsz csak úgy szólók, hogy 7-es világbajnok vagyok vásárlásból. - Szakadtam a nevetéstől annyira profin eljátszotta, hogy ő egy kislány még én is elhittem.
- Bruno így olyan a hangod mintha egy egész, héliumos lufit szívtál volna be. - Letöröltem a szememből kifolyó könnyeket, majd a konyhába sétáltam. Kinyitottam az átlátszó üvegű szekrényt, és onnan kiszedtem egy kicsi üveges pálinkát. Másik kezembe vettem két feles poharat, majd az asztalra letettem. Bruno nagyot nézett mikor meglátta mit hoztam, de elmagyaráztam neki, hogy nem lesz semmi gond mert nem fogunk annyit inni. Először lehúztunk egyet, majd jött a második, utána a harmadik, és így tovább. Végül már azt sem tudtam hol vagyok. Hirtelen kicsapódott az ajtó, és Justin ideges fejével találtam szembe magam. Szemei vérben úszva kerestek valamit. Mikor meglátott a földön fekve a szőnyegen hirtelen felkapott a vállára, és bevitt a szobába ott lefektetett az ágyba betakart majd lement. Ordibálás hallattszódott a földszintről, így kipróbáltam kelni az ágyból elég kevés sikerrel, mivel hirtelen a földre zuhantam. Olyan nagyot estem, hogy szerintem még a szomszédok is hallották. Hirtelen Justin termett mellettem, majd vissza rakott az ágyra és mielőtt lement elkaptam a karját.
- Az én ötletem volt az ivás, ő nem akarta. Ne rúgd ki. Jó volt vele.
- Nem kellet volna akkor sem hagynia.
- Ne foglalkozz vele inkább gyere be mellém. - Azzal a mozdulattal elrohant az ajtóhoz és becsukta azt, majd levette ruháit és befeküdt mellém.
- Tudod én nem akarok tőled semmit - Juss rám kapta tekintettét majd olyat tett ami felébresztette bennem az emlékeket.  


9 megjegyzés:

  1. Kerlekk ne vard meg a ket hetet siess vele nahyonn ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem minél előbb hozni :) <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Neee! .. Csak ne üsd meg... Most találtam a blogot és nagyon joo...
    Siess lecci��

    VálaszTörlés
  4. Naa jól van ezt most megúsztad.. :DD Köszönöm szépen. Amint tudom hozom az új részt :) <3

    VálaszTörlés
  5. Drága! Kész a kritikád! :) http://kulonosblogdesign.blogspot.hu/2014/05/kritika-7.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm sietek :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóóó siesss lécci <3 :(

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm most szombaton új rész :) <3

    VálaszTörlés