-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. június 23., hétfő

Költözés..

Oda rohantam a kanapéhoz majd kitéptem Adam kezéből a füves cigit és felhúztam ruhájánál fogva.Az ajtóig téptem pólóját, majd egy nagy lendülettel kilöktem az ajtón. Nem hiányzik nekem, hogy még egy rohadt drogos foglalja itthon a helyet. Vissza sétáltam a kanapéhoz, majd Justin kezéből is kiszedtem a drogot de ahelyett, hogy a kukában landolt volna elkezdtem szívni az anyagot. Justin nagyot nézet cselekedetemen aztán meg gyújtotta magának az újabb füves cigit. Egymásra dőlve szívtuk el a mámorító, de káros anyagot. Hirtelen elkezdtem szédülni, és mindenhol fekete foltok jelentek meg. Megtöröltem szememet és a távkapcsoló után kerestem. Áthajoltam Juss felet majd bekapcsoltam a tévét. Minden szivárvány színű volt és össze vissza ugrált. Egy ideig még bámultam, majd egy idő után kezdett az egész tévé felvenni a normális színét így kikapcsoltam és a számítógépért sétáltam. Justin még mindig ott ült és nézet ki a fejéből, nagy ritkán elkezdett valamin nevetni aztán újra csönd telepedett be közénk. Biztos voltam benne, hogy azon a füves cigin még szívott valamit de nem igazán foglalkoztam vele. Felültem a konyha asztalnál lévő székre és bekapcsoltam a gépet. Nagy nehezen megkerestem a kedvenc sztárokról leíró blogomat majd olvasni kezdtem a legelső bejegyzést.


Kedves Olvasóink!

Úgy tűnik a kis Justin Bieber mára már kész nőfaló lett. Valami hihetetlen számunkra, hogy a baby-t éneklő félre nyalt hajú fiútól, egyszer majd olvadni foglak a nők. Minden esetre ezek az instagram fotók melyeket Selena Gomez, Emily Johnson, Barbara Palvin, Zendaya Coleman és Miley Cyrus osztott meg elégé érdekesek. Viszont ha megnézzük Justin instagram-ját mintha a sztár ügyet sem vetett volna a lányok kiírásaira, és saját problémáit írja le holott elég sok képen remekül érzi magát a lányokkal. Szerintünk ez a viselkedés elégé érdekes. És nagyon valószínű, hogy az énekes barátnőjét már most megcsalja és ezt nem is rejti véka alá. Vajon ehhez Emily Johnson mit szól?

Selena Gomez instagram

"Nem tudom hol rontottuk el, de minden áron vissza foglak szerezni
@JustinBieber"

"Minket nem lehet ketté választani. Mi egyek vagyunk ha szeretnéd ha nem @JustinBieber"

"Nem tudlak kiverni a fejemből, te vagy minden dallamom 
@JustinBieber"
 


Zendaya Coleman instagram

"Fantasztikus ez a srác egyszerűen imádom
@JustinBieber"

"Nehéz egy gyereket felnevelni ha nem segítenek
Igaz @JustinBieber?"


Miley Cyrus instagram

"Talán nem is lennénk rosszak
@JustinBieber"

"Mintha megállt volna bennem az ütő. Te egy villámcsapás vagy
@JustinBieber"


Justin Bieber instagram

"Isten azt mondta kövessem az utamat. De valahogy én mégsem találom"

"Fantasztikus napot töltöttem el egy csodás lánnyal
még nem tudom ennek mi lesz a végeredménye"


Emily Johnson instagram

"Imádtam a mai napot, nem is tudom most hogyan állok még a talpamon. Rettenetesen fáradt vagyok. :/"

"A szívem olyan dolgokat próbál tenni amik nem helyesek így az eszem marad csak nekem"

"Az volt az álmom hogy elérjek valamit az életben de én nem így akartam megkapni"

"Hiányzik nekem ez az érzés viszont van valaki akit még nem árulhatok el"

Palvin Barbara instagram


"Hahahaha de álmos valaki
@JustinBieber"


"<3 <3"



"Mai fotózáson valaki miatt remek volt a hangulat ;)"


Most akkor mi történik a Jemily párossal? Mi már ezt az egészet nem értjük. Ha megtudunk újabb részleteket jelentkezünk, de addig is kommentbe írjátok le véleményeteket.


Ezt nem hiszem el, hogy még csak most kezdtük el a kapcsolatunkat Justinal és máris megcsal, nem is egy csajjal. Mit képzel? Azt hiszi, hogy én egy kurva vagyok és hagyom neki ezt? Le ugrottam a székről és a bambán ülő Juss felé vettem az irányt. Mikor meglátott elmosolyodott, de amikor egy hatalmas pofont adtam neki legörbült az a hatalmas mosoly az arcáról.
- Te rohadék azt hiszed, hogy sose fogom megtudni, hogy te a hátam mögött megcsalsz?!! Itt basztad el a kapcsolatunkat!! Menj és dugd meg a kis barátnőidet!! Takarodj el itthonról!! - Lassan feltápászkodott a kanapéról és az ajtó felé vette az irányt. Megállt a nyitott ajtónál én pedig azzal a lendülettel kilöktem az ajtón és rácsaptam azt. Vissza ültem a kanapéra, majd telefonom észvesztő jelzésbe kezdett. Előkaptam a zsebemből és megnéztem a kijelzőt ami három friss Sms érkezését jelezte. 

"Remélem nem gondoltad komolyan a szakítást mert ha igen akkor a lehető leghamarabb költözz el a lakásomból. -J-" 

Normális ez az ember? Most komolyan? Hát velem többet nem fog játszani szóval a lehető leghamarabb elköltözök. 

"Komolyan mondtam minden egyes szót. Velem többet nem fogsz játszani seggfej! Holnapra keres magadnak egy új takarítónőt. Puszi Emily" 

Felsétáltam a szobámba majd elővettem a rózsaszín bőröndöm, amibe dobálni kezdtem a ruháimat. Még fogalmam sincs, hogy hova fogok menni mivel barátaim sincsenek de nem fogom azt hagyni, hogy szórakozzanak velem. Miután az egész szobámat amit tudtam bepakoltam a bőröndömbe lesétáltam a nappaliba előkaptam a hatalmas és eléggé erős bevásárlós szatyromat, pakolni kezdtem. Amit csak tudtam kaját, párnát, takarót, dvd és még a tévét is bele pakoltam egy másik szatyorba. Eléggé elfáradtam így gondoltam elkezdtek kutatni valami olyan lakás után amelybe azonnal bele lehet költözni....





Kedves Olvasók!


Köszönöm szépen a komenteket és a megtekintéseket. Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam új részt, de nyári szünet van, szóval rengeteg party, csajos nap stb. Remélem tetszett ez a rész nektek, aminek örülnék hogyha véleményt nyilvánítanátok. Remélem, hogy a nyári szünet alatt nem fogtok eltűnni, mivel én 2 hetente hozom majd nektek a részeket. :) Mindenkinek bulizós nyári szünetet kívánok rengeteg kalanddal és rengeteg új élménnyel. 


Puszi Emily





4 megjegyzés:

  1. nagyon jóó <3 <3 várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. 2 hét múlva érkezik. :)

    VálaszTörlés
  3. van itt egy meglepetés számodra http://jbwithmyworld.blogspot.hu/2014/07/dij.html :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm :) Nekem ez egy megtiszteltetés hogy az egyik drága olvasóm kimeri írni hogy ő igenis szereti ezt a blogot. :)

    VálaszTörlés