-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. május 3., szombat

Fontos!!

Kedves olvasók!

Nem szeretném rabolni az időtöket, szóval gyors leszek. Nem akarom megszabni, hogy hány komment után, hozom az új részeket mivel az szerintem senkinek nem lenne jó.. Szóval rosszul eset az. hogy egy komment sem jött, az előző részhez. Emiatt úgy döntöttem, hogy már csak 2 hetente hozom a részeket. Köszönöm, hogy elolvastátok. És remélem nem haragszotok emiatt. De szerintem nem érdemes úgy részt hozni, hogyha inkább magamnak írom mintsem nektek..

by:Emily

2 megjegyzés:

  1. Szia most találtam rá a blogodra és ne hagyd abba mert szerintem nagyon jó és szivessen olvasnám siess a következővel :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia nem szeretném abba hagyni csak most már 2 hetente hozom az újabb részeket. Attól még a blog folytatódik :)

    VálaszTörlés