-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. április 26., szombat

Hallgatott rám!

"Emily szemszöge"

Éppen a Jack és Jill ment a tévében, amit személy szerint nagyon szeretek. Imádom Adam Sandler, és a fantasztikus filmjeit. Igaz, hogy ez egy egészen régi film, de még mindig remek. Na és akkor kinek a neve szerepel benne? Hát persze, Justin Bieber.. Ki más hogyha nem ő. Amúgy mit csinálnak oda fent? Még nem jöttek le, és már hangokat sem hallok. Lehet, hogy kinyírta a csajt, mert nem elégítette ki?. Ki tudja.. Felettébb furcsa.. Fellopakodtam a lépcsőn, és a szobájához lépkedtem. Próbáltam a lehető leghalkabb lenni, mivel nem akartam őket felverni. Az ajtóhoz álltam és hallgatózni kezdtem. Tudom nem illik ezt tenni, de ebben az esetben, hogy Justinál hallgatóztam, nem érdekeltek az illem szabályok. Tudni akartam mi folyik odabent. Csönd és némaság.. Aztán valaki nyöszörögni kezdett. Biztos voltam benne, hogy a csaj nyöszörög, hiszen aztán egy férfias morgás hallatszott.
- Várj egy kicsit baby... - Fúj.. Ezzel a becenévvel hány csajt szólíthatott már így.. Rossz belegondolni is.
- Mondjad szívi..
- Lennél egy kicsit a barátnőm? Tudod amolyan barátság extrákkal féle.
- Úristen Juss maci persze - Na jó ideje lenne lelépnem. Megkéri a csajt, hogy legyen a barátnője de csak amolyan szextársnak??.. Ez most komoly?! Ha engem kérdezne meg erről, a képébe röhögnék és arcba köpném. De végül is nem engem kért meg erre, hanem a csajt aki mikor megkérdezte már majdnem elélvezett.. De mi a fenének akarta azt, hogy "áll" barátnője legyen? Inkább nem is foglalkozom ezzel a témával. Térjünk inkább a lényegre. Szombat van így elmegyek szórakozni. Kinyitottam a rózsaszín ruhásszekrényemet, majd egy szexi ruha keresésébe kezdtem.Választásom egy, gyönyörű fekete koktél ruhára eset, amin egy nagy v kivágás díszeleg. Egy kicsit kihívó a ruha de egyszer élünk..

Raktam magamra egy kis alapozót, aztán megcsináltam a füstös szemet. A hajamat kivasaltam, mivel imádom hogyha leér a derekamig. Kiválasztottam a fekete tűsarkúm, ami miatt legalább 10 centit növekedett a magasságom, így a 160 centiből 170 lett, amin még én is meglepődtem. Siettem a konyhába, hogy egyek egy szendvicset. Kopogásom szinte az egész lakásban hallatszott, hiába próbáltam halkabb lenni. Egy idő után meguntam, így normális léptekkel hallattam a konyha felé. Kivettem az alapanyagokat a szendvicshez, majd neki álltam megcsinálni. Vissza pakoltam a hűtőbe, és tömni kezdtem magamba az ételt. Justin sétált le a lépcsőn gyönyörű plasztik barátnője mellet. Besétált a konyhába és csak ekkor vett észre. Amilyen feltűnően csak lehetett, végig nézett rajtam majd egy perverz mosoly jelent meg rajta. Barátnője egy amolyan csak "Úristen, hogy nézel ki? Tiszta szánalmas vagy" pillantásokkal ajándékozott meg. Bekaptam az utolsó falatott, majd elindultam az ajtó felé.
- Hova mész? - Úristen ez ilyen hülye? Most őszintén mit hitt? Azt, hogy neki öltöztem ki?..
- Bulizni, úgyhogy sziasztok és jó szórakozást. - A lehető leghamarabb próbáltam lelécelni onnan.
- Nem mész sehova...
- Elmegyek és nem nyitok róla vitát. - Kinyitottam az ajtót, és szedtem ki a zárból a kulcsom, mikor valaki hátra rántott kezemnél fogva.
- Veled megyek.. - Justin felrohant gondolom a szobájába, majd egy fekete farmerbe fekete pólóba és egy kapitány sapkába jött le.. 

- Ugye leszeded a fejedről a sapkát..
- Miért nem tetszik?.
- Szedd le!. - Leszedte azt a nevetséges sapkát, és felvette a fehér cipőjét. majd indultunk a kocsi felé. Kinyitottam a kocsi ajtaját és valahogyan felmásztam a kocsiba, ami kisebb nagyobb sikerrel sikerült is. Ajánlom neki, hogy tudjon viselkedni, mert nem hiányzik, hogy újabb balhéba keveredjen. Mikor megérkeztünk feltéptem a kocsi ajtaját, majd sétálni kezdtem befele. Hatalmas sor volt az ajtó előtt, és tudtam most kell bevetnem a nőiességemet mivel Justinnal nem érek semmit.
- Jó estét uraim.
- Mutassa a karszalagját
- Császtok fiúk.. - Lepacsizott az őrökkel, megfogta a kezem és berángatott. Egészen a bárpultig húzott, majd kért két erős italt. A pincérnek talán 2 percbe telt míg kihozta az italokat, amit elég hamar megittunk. Jussnak valamelyik haverja oda jött hozzánk, mire ők inkább elmentek beszélgetni. Kértem egy kék koktélt, amit lehúztam az aljáig, és a táncparkett felé igyekeztem. Egy egészen jó szám ment, így elkezdtem táncolni. A csípőmet ide oda mozgattam, mikor valaki derekamnál fogva, táncolni kezdett. Megfordultam, és egy pokolian helyes fiúval találtam szembe magam. Nem haboztam, még jobban táncolni kezdtem. Olyan közel voltunk egymáshoz, hogy talán egy tű sem fért volna el köztünk. Mikor már kellően kitáncoltam magam, megfogtam a fiú kezét, és a bárpulthoz húztam. Rendelt két koktélt, és egy koccintás kíséretében megittunk. Vissza sétáltunk majd habozás nélkül lecsókoltam. Nem szoktam ilyen lenni de bennem is ott vannak azok az érzések, hogy nem szeretnék egyedül meghalni vagy amolyan hormoni kitörések. Na most pont ez történt. Nem hallgattam a fejemre csak mentem. Mike elővette a kocsi kulcsát, majd beszálltunk a fekete BMW-be. Elmagyaráztam a haza vezető utat, majd nagyon gyors sebességgel, kinyitottam az ajtó zárját. Neki estünk egymásnak, és a szobámig meg sem álltunk a csókunkkal. Ruháinkat letéptük egymásról, közben csókunkat még mindig nem hagytuk abba. Lassan belém hatolt, mire egy nagyot nyögtem. Hagyta, hogy szokjam méretét majd lassan mozogni kezdett bennem. Jól eső nyögések hagyták el számat, mire gyorsabban kezdet mozogni. Az ajtó kicsapódott, és Miket letépték rólam. Justin vér vörös fejjel elkezdte püfölni.. Magamra tekertem a takarót, és Justinran ugrottam.

- Ne bántsd! Justin kérlek ne! - Mintha hallgatott volna rám. A magasban lévő ökölbe szorított kezét, hirtelen letette és csak nézet. Felsegítettem Miket, és oda adtam neki a ruháit. Ő felöltözött, majd kisétált az ajtón. Megfordultam és Justin ott állt előttem. Már nem voltak a szemei vörösek. Nyugodt volt. Tálán túlságosan is. 



4 megjegyzés:

  1. Szia :) most találtm rá a blogodra és nagyon tetszik!!Siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Örülök hogy tetszik :) Jövőhét szombaton új rész. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa :) Nagyon jó lett...imádom :) Nagyon kíváncsi vagyok mi fog ezután történni :) Siess a kövivel :*

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Köszönöm szépen :) Szombaton új rész jön :)

    VálaszTörlés