-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. augusztus 5., kedd

Pakolás..

Legalább már fél órája böngészem a kiadó lakásokat, és legalább 20 embert hívtam föl, de semelyik nem tudja azonnal kiadni a lakását, hanem legalább 13-14 nap kell nekik mire kiköltöznek. Én viszont nem vagyok hajlandó még akárcsak egy napot is vele egy légtérbe lenni. Hirtelen megakadt a szemem egy hirdetésen.

AZONNAL KÖLTÖZHETŐ, NAPPALI 2 SZOBÁS LAKÁS, 25 NM -ES TÁROLÓVAL HOSSZÚ TÁVRA KIADÓ!!!

361 Seventeenth Street Northwest, Atlanta, kiadó egy 120 nm -es, nappali 2 szobás, dupla komfortos, D -i tájolású, 2. emeleti teraszos lakás, a pince szinten 25 nm -es tárolóval. Az ingatlan riasztóval, kaputelefonnal kiépített, klímával felszerelt. A lakáshoz igény szerint teremgarázshely bérelhető, de a parkolás utcán is megoldható! Csak hosszú távra bérbeadó, bérleti díja 220 E Ft rezsi, két havi kaució szükséges.
- Halló tessék Ronald Schume - Hangjából azonnal levettem, hogy éppen rosszkor zavarok de kellet az a lakás így nem hátráltam meg.
- Jó estét Emily Johnson vagyok és a lakással kapcsolatban szeretnék érdeklődni.
- Persze miről szeretne tudni?
- Meglehet-e azt oldani, hogy már holnap beköltöztek?
- Mivel mi már kiköltözünk onnan emiatt persze lehetséges, de egy időpontot tudnánk akkor egyesíteni?
- ÓÓ akkor az fantasztikus reggel nyolc óra megfelelne?
- Hát az elég korán van, de rendben akkor a lakás előtt találkozunk.
- Rendben és köszönöm szépen. Viszlát
- Viszlát- Most egy hatalmas kő hullott le a szívemről. Megkerestem egy költöztetőnek a telefonszámát majd megkértem, hogy most azonnal jöjjön ide és pakoljuk be a cuccokat. Körülbelül fél órát vártam, aztán megszólalt a csengő és a költöztetők léptek be. Mindent amit mozdítani lehetett felpakoltak a kocsiba. És máris kéregették a pénzüket amibe egyáltalán nem mentem bele hiszen nem hagyom, hogy engem becsapjak. Megbeszéltem velük, hogy reggel nyolcra ott legyenek a lakás előtt és miután kipakolnak megkapják a pénzüket. Mire végeztünk az egész lakás szó szerint üres volt, így én az egyetlen kanapéba bele feküdtem és elaludtam.


*********************


Fél hétkor a telefonom észvesztő csörgésbe kezdett, miszerint felkel ébrednem és készülődnöm kell. Elégé kényelmetlenül aludtam ezért örültem, hogy végre kikelhettem a fotelből. A konyha pultra kitett ruháimat felkaptam magamra majd a hajamat beleraktam egy laza kontyba. Felkaptam az ajtóban a cipőm, bezártam az ajtót, és a kocsihoz sétáltam. Beszálltam a fehér BMW-be elfordítottam a kulcsot és indultam is. Az utca végénél jártam amikor Justin ballagott egyedül. Mikor meglátott felkapta a fejét és csak nézet. Én pedig ahelyett, hogy sírtam és szomorkodtam volna, egy hatalmasat mutattam be neki és ezerrel tovább hajtottam. Csak száguldottam a leendő lakásomhoz. 


"Justin Szemszöge"


Tegnap egy nagyon brutális buliba mentem miután össze vesztem Emilyvel. Olyan kis édes hogy azt hiszi eltud költözni tőlem. Lassan ballagtam és próbáltam a lábaimat irányítani hogy arra menjenek amerre én akarom kevés sikerrel de sikerült. Mikor felpillantottam megláttam az egyik fehér BMW-met és benne azt a lányt akit most már az exemnek hívhatok mivel ahogy látom elég komolyan gondolta a költözést. Bele néztem gyönyörű szemeibe de ő flegma arccal bemutatott nekem. Legbelül rosszul eset de szarom le hiszen ő is csak egy hülye ribanc.. Kinyitottam a bejárati ajtót és szó szerint semmi nem volt benne. A konyha pult volt még ott és egy fotel. A pumpa úgy felment bennem mintha kitörő vulkán lenne. Tárcsázni kezdtem annak a hülye ribancnak a számát de nem viszi föl. Most mit csináljak?...

"Emily szemszöge"


Justin már vagy egy órája keres folyamatosan ami kezd az agyamra menni.. Nem fogom neki föl venni mert tudom hogy csak veszekednénk és nem akarom ezt a csodás napot elrontani ezzel a fasz fejjel. A lakást már elintéztük és a fiúk is segítettek nekem rendet rakni a ruháimat kell még kipakolni a dobozokból amit majd holnap elintézek. Egyetlen egy kérdés van a fejemben ami nem hagy nyugodni.. 

Hogyan fogom eltartani magam....






Sziasztok háát meghoztam az újabb részt remélem tetszet nektek :D

3 megjegyzés: