-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. április 19., szombat

Elveszem a szüzességét!

"Justin szemszöge"

 

Reggel mikor felkeltem, éreztem, hogy ez az én napom lesz. Lesétáltam, hogy megreggelizek, de a kajám sehol sem volt. Ez a szerencsétlen már megint elfelejtette. Ordibáltam neki, mire lefutott, majd rekord idő alatt megcsinálta a kajám. Szokásos módon beszóltam neki.. Imádom mikor dühös, olyankor olyan szexi. Mondjuk nálam szinte az összes jó csaj szexi. Na jó ez egy kurvára értelmetlen mondat volt... Kitakarítattam vele a szobám, majd felmentem az emeletre és vissza feküdtem aludni.


***********

Rohadt hangos ordibálásra keltem. Lesétáltam Emily egy nővel veszekedett. Éppen készülte volna megtépni, ha el nem rángatom onnan. - Anya bemutatom Justint, a legújabb kuncsaftodat. Vigyázz anya mert ha nem végzed jól a dolgodat egy vasat sem fizet.. - Az anyával így beszél?!. Mi a faszomnak képzeli magát?!. Ledobtam a kanapéra, az anyját illedelmesen elküldtem apámhoz, majd bezártam az ajtót. Felrohantam a szobámba és lehoztam 2 cigit. Nem szarakodott elvette a gyújtót, majd rágyújtót. Megkérdeztem mi volt ez az egész mire egy "semmi-vel" válaszolt. A pumpa fél perc alatt kitört belőlem, és hurrikánként érte az előttem nyugodtan cigiző lányt. Ami meglepett az, hogy nem hagyta magát. Vissza ordított, sőt még be is szólt nekem. Itt csattant el az a bizonyos, pofon... Fél percre nem figyeltem oda, és máris öklét éreztem orromnál. Hirtelen a vér áradni kezdett orromból. Meg sem várta a válaszom, máris kirohant a lakásból..Ha ez a ribanc azt képzeli, hogy mindent elnézek neki, akkor nagyon téved!. De az a kurva szerződés!!. Végül is az nem áll benne, hogy én nem erőszakolhatom meg.. Annyi van ott, hogy vigyázzak rá. Megvédem attól, hogy nehogy valaki más vegye el szegénynek.. Úgy sajnálnám. Amúgy hol a faszomba van?. Mindegy majd vissza jön.. Én leszarom hol van..


"Emily szemszöge"


Minimum már félórája sétálgatok össze vissza, mikor rájövök haza kéne menni.. A lábam mégsem akar arra menni. Nem csodálkozom. Félek, hogy megfog verni, vagy bántani fog. Hiába van az a szerződés, nem fogom sérelmek nélkül megúszni, az is biztos.. Már előre félek.. Miután végre kiegyeztem a lábammal, elindultam haza felé.. Kinyitottam a barnás színű tölgyfa ajtót, majd ugyan azok a hangok fogadtak mint, a többi napon. Olyan volt minden, mintha nem veszekedtem volna senkivel.. Felsétáltam a szobámba, majd befogtam a fülem míg Justin szobája mellet mentem el, hátha így kisebb hangerővel hallhatom élvezkedésüket. Egyáltalán nem voltam rájuk kíváncsi.. Miért legyek egy olyan emberre kíváncsi akinek a szeméből ha rám néz, szánalom látszik?. És ha a férjemre nézz, akkor mintha a királyára nézne?. Igen igaz Justin egy király.. A szüzesség elvesztésének koronázatlan királya.. Nevetgélve indultam meg a fürdőszobám felé. Lezuhanyoztam, majd átvettem a pizsamámat ami egy rövidnadrágból és egy trikóból állt.. Végül lementem megcsinálni ő felségének az ennivalót. Kidobtam az asztalra, majd helyet foglaltam a kanapén, és bekapcsoltam a tévét..


"Jeremy szemszöge"


Végre van pár percem piheni.. Utálom a saját fiam helyett elvégezni a piszkos munkát, míg ő csak ül a seggén és kapja a lóvét. Elterültem a kanapén és csak nézek ki a fejemből. Pihennem kellene, mivel holnap zsúfolt egy napom lesz, de valahogy nem tudok.. Megszólalt a csengő hangja, mire oda sétáltam az ajtóhoz, és kinyitottam. Emily anya állt az ajtóban. Még mindig ugyan olyan csinos mint 2 évvel ezelőtt volt. Szeme csak úgy szórta a villámokat felém. Neki eset ajkaimnak, majd becsapta maga után az ajtót. Egészen a szobáig, folytattuk csókcsatánkat. Bezártam az ajtót, és ledöntöttem az ágyra. Nem szórakoztunk letéptük egymásról a ruhákat, és egymásnak estünk. Nyögései szinte az egész házban hallatszottak. mire én még jobban beindultam. Legalább 3 kört lenyomtunk, aminek eléggé vaskos egy ára van, de megérte. Oda adtam neki a köteg pénzt, és elment. Valahogy úgy érzem mostanában gyakran fog ide jönni.. Csak meg ne tudja a feleségem...



2 megjegyzés: