-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. március 29., szombat

Visszaemlékezés


Vissza akarok emlékezni... Arra, hogy volt szíve ezt tenni a saját lányával?! .. Gyűlölöm!! Utálom és megvetem őt emiatt, de ki nem tenné meg? .. 2 éve nem nyitottam fel a naplómat, mert nem akartam vissza emlékezni a múltra.. Erős vagyok.. Nem fogok elérzékenyülni hiszen nem érdemli meg!!.. Egy rohadt ribanc, akinek csak a pénz számított.. Senkivel nem foglalkozott csak magával. - Elhessegetem ezeket a mérges gondolatokat a fejemből majd remegő kézzel kinyitottam a naplót..



Kedves Naplóm!


Emily Johnson vagyok 13 éves és jelenleg 70 kg. A magasságom pedig 160cm .. Igen nem vagyok megelégedve a testemmel, sőt soha nem is voltam. Rengetegszer próbáltam fogyókúrázni, de valahogy mindig feladtam. Ez a baj velem .. Túl könnyen feladom. A szüleim 4 éve elváltak, és apámmal már nem is beszélek. Anyukám van csak és a mostani barátja. Zack kamion sofőr ami azt jelenti, hogy szinte sosincs itthon. Engem nem zavar de szerintem anyát sem hiszen, így vagy úgy valakivel összefekszik. Már nem zavar, hiszen megszoktam. Egy feltételem van! Ide nem hozhatja! .. Egy valaki jön állandóan ide, az pedig anya munkatársa. Sose akkor van itt mikor én máshol vagyok. Mindig utánam érkezik meg kb.20 perccel később. Ilyenkor anya kiinvitál, hogy ott nyalizzak neki és mosolyogjak a viccein. Szánalmas egy alak. Azt hiszem a neve Jeremy .. Ez a csávó olyan mint az iskola .. Unalmas, vészjósló és sivár .. Viszont amit a legjobban utálok a suliban, az az állandó jegy miatti veszekedés. Sosem voltam kiváló tanuló. Nálam 3 jegyek voltak a befutók. Emiatt pedig mindig ordibálást kaptam .. Egyszóval szar. Ezt kell szeretni... <3

2014.03.03

Jót nevettem béna megfogalmazásom miatt, viszont már akkor tudtam nem stimmel valami ezzel a Jeremyvel. Sosem volt szimpatikus.. És már tudom miért.. - Emily hol a kibaszott kajám?!!!!.. - ordibált csodás férjem.. 





4 megjegyzés:

  1. Huhh.. hát nem csalódtam a megérzéseimben. Ez a rész csodás lett ahogy a porológus is.
    Csak egy a baj................. rövid lett.
    De borzasztóan jó.
    Mikor lesz kövi ????
    Már várom. .. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) Igen én is éreztem, hogy ez kevés lett, de akartam a végére egy kis fejtörőt okozni, hogy vajon ki is lehet ez a férj, és hogyan lehetne egy 16 éves lánynak már most férje??.. Jövőhét szombaton hozom az új részt..

    VálaszTörlés
  3. Szia =) nagyon tetszik a Blogod :3 csak nagyon rövidek a reszek , de amugy semmi bajom vele :) feliratkoztam a Blogodra :) ha megkerhetnelek benezel a Blogomba ?
    miabutlertortenete.blogspot.sk
    Előre is köszönöm es siess a következő resszel ! :*

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Köszönöm szépen.. Hát igen ez most elég rövidke rész lett a következőt megpróbálom hosszabbra írni. :) Persze :) Köszönöm a feliratkozást :)

    VálaszTörlés